2011. augusztus 27., szombat

Szúnyog riadóó

Most van a lehető legnagyobb szúnyogriadó!

Én este nyitva hagytam egy fél centire az ablakot és azok a hülye szúnyogok még azon is képesek voltak besurranni. Tudni kell, hogy én iszonyat allergiás vagyok a szúnyogcsípésre és ha egy helyen megcsíp, akkor feldagad 3szor akkorára, mint annak, aki nem allergiás rá és ráadásul továbbterjed a testemen... Na hát én ebbe az egy szúnyogba is képes voltam bele fetrengeni és öszzevissza csípkedett.. (h5) Hajnali 1-kor arra keltem fel, hogy szét vakartam a lábamon a szúnyogcsípéseket. Rohantam lefelé és felhoztam a kalciumot és a fenistil allergia elleni gyógyszeremet. Bekentem magamat, hogy ne terjedjen tovább, bevettem a gyógyszereket, ezután befújtam a szobámat az OFF! Active szúnyogölő spray-vel. Ezután visszafeküdtem az ágyamba, alig sikerült elaludnom.:/
Mindezt azért osztottam meg veletek, mert tudom, hogy nem én vagyk az egyetlen, aki ezzel küzd, ráadásul nemnéz ki jól, ha egy rövidnaciból kikandikál egy óriás szúnyogcsipés.. Ezt megelőzendőn használd az offot, nekem ez vált be:) Fújhatod a szobádra magára a szúnyogra és a testedre is:)
Remélem tudtam segíteni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése