2011. szeptember 25., vasárnap

Nagy termékteszt! Sampon

Na hello :))
Ahogy ígértem, most egy termékteszt következik :)

Nekem elég erőteljesen töredezett és szálkásodott a hajam, rengeteg féle, fajta sampont próbáltam ki, de úgyérzem ez tényleg hat :)
A Schwarzkopf Gliss Kur termékcsaládjának 2 féle samponját és balzsamát próbáltam ki. Van a fekete tubusos Hair Repair Ultimate Repair -  párosítás, amit a rosmann-ban és a dm-ben most akciósan 599 ft /db áron megvehetsz. A másik (mert elfogyott a fekete, és mivel akciós volt nemvolt a boltban sem... :S) egy rószaszín tubusú Hair Repair Satin Relax sampon-balzsam készlet.
Én úgy érzem mindekettő nagyjó, de nekem főleg a fekete jön be. Az illatuk is finom, nemkell aggódni :DDD


Tudni kell, hogy nekem elég hosszú és sokat tupírozott és hajlakkozott (a versenyek miatt..:/) hajam van és beváltak. Van még egy hajvég erősítőm is, ami szintén nagyon jó, ha szeretnél infókat: hrita8@freemail.hu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése