2011. szeptember 28., szerda

Szerda :)

Uuuh nekem dejo napom volt :P ésmég majd most fogok csak táncra menni, sőt, most is itt habzsolom a csipszet :$ nekem szerencsére nem kell sokat foglalkoznom, hogy mit ehetek és mit nem, bár tény, hogy a csipsz nem tesz valami túl jót az arcbőrödnek, a sok zsír miatt, de, ha néha-néha megeszel egy zacsival, attól nem lehet baj. Pont ma volt ilyen általános vizsgálat a sulinkban (a mi osztályunknak) és az egyik lánynak nagyon sok pattija van és a suli orvosunk azt tanácsolta neki, hogy egyen sót (xD szerintem is hülyén hangzik, de utána néztem és tényleg van olyan oldal, amin kifejezetten tanácsolják, úgyhogy sóra fel. ;)), és hogy rendszeressen mosson arcot! Sminkelés előtt, ha tudod radírozd le, hetente egyszer és minden reggel alaposan mosd és töröld! meg arcbőröd.
Barátnőmtöl kérdezte az iskola orvos, hogy nasizik e sokat, ő igennel felelt, erre az orvos azt mondta, hogy pótolja-e akkor ezt rengeteg gyümölccsel, a barátnőm erre is igent mondott.
A tanulság ebből az, hogy nasizhatsz nyugodtan (persze ne vidd túlzásba..), csak ezt pótold rengeteg gyömülccsel. A gyümölcsben olyan anyagok találhatóak, mely képes kompenzálni a sok nasitól feldülemlett zsírt, az arcod mélyebb rétegében.
Biosz tanárunk ajánlotta már többszöris, a Teafa Olajat, mely a dm-benés rossmanban is megtalálható. Csöppents egyet ujjadra vagy egy fülpálcikára és kend rá a pattanásra. Ez leszárítja és nem engedi, hogy a pattanás begyulladjon. A Teafa olaj rengeteg mindenre jó, és egyszerűen elérhető. Próbáld ki, ártani nem árt. ;) Remélem tudtam segíteni :)
Na most futok edzésre, ha megjöttem, akkor jövök az ígért témákkal. Szép délutánt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése