2011. október 14., péntek

Tudom régen voltam:/

Hát hello ismét:)
Tudom már nagyonrégen nem jártam itt és nemfrissítettem, de mostanában nem a legjobb az életem :)
Ti boldogak vagytok?:)

Képzeljétek a suli ahova járok felvetette az ötletet, hogy menjünk LONDONBA *.* nyelvtanulás és városnézés végett. Én nagyon szeretnék menni és ráadásul minden barátom megy :D nemtudom anyuék beleegyeznek-e, szurkoljatok (yn) ;)

Mostanában nagyon rámentem az angol tanulásra, mert
1. új tanárt kaptunk és a mostani szigorúbb és tényleg tanulunk vele angolt, nemugy mint az előzövel...
2. Ahova járok suli van 0. év, azaz 9-edik is, ami naggyából csak a nyelvről szól. A másodikként választott (esetemben német) és az angol nyelvről:) idén 8-adikos vagyok és jövőre lesz mindez.
Ezért most nagyon hajtok, mert eddig a bemutatkozáson kívül SEMMIT nem tudtam volna elmondani angolul. Nem mondom, hogy mostmár tudok angolul, az még távol áll tőlem, de már most többet tudok, mint előző évben:)
Vannak ilyen emberkék, akikkel angolul kell leveleznünk, és ezis nagyot dobott az angol tudásomon.:) Ajánlom mindnekinek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése