2011. december 6., kedd

Boldog Mikulást!

Ti mit kaptatok Mikulásra? :)
Remélem jó sok csokit és más jó sok ajit. :)
A karácsonyi hangulat megteremtéséhez itt van egy honlap, ahonnan remek karácsonyi képkereteket lehet letölteni. Barátnődnek akár ajándékozhatsz egy ilyet, benne egy kedvenc közös képetekkel. :)
Apropó karácsonyi hangulat. Már korábban írtam róla, hogy az osztálykarácsonyunkat barátaim és én csináljuk és lesz egy filmfelismerős játék. Karácsonyi filmeket kell majd felismerniük, és ahogyan keresem a jobbnál jobb jeleneteket, olyan karácsonyi hangulatom lesz tőle. :) Gyújts egy gyertyát, dugd be a dyzseket, csinálj egy forró kakaót és nézz meg egy jó karácsonyi filmet. : ) Nézheted aromantikus Igazábol szerelmet, vagy a klasszikus Reszkessetek betörőket, vagy a Télapu részeit. :) (Gyerekekkel lehet megnézni a Shrekből az angyalt, vagy a Polar Express-t) Az a lényeg, hogy kapcsolj ki, és élvezd a filmet.
A karácsonyi hangulat megteremtéséhez itt egy zene, amit Mariah Carey és Justin Bieber készítettek el. Meg kell mondani, hogy egyik énekes sem tartozik a kedvenceim közé, Mariah-nak csak a karácsonyi számait szeretem, Justin Bieber-nek pedig van olyan száma, ami tetszik, de van amitől a falra mászok.:$ Ez a személyes véleményem róluk, de ez a szám, szerintem remek lett. :)
Ja, és a Mikulás plusz egy ok arra, hogy szeressük magyarországot. (nyugi nemvagyok az a tipus, aki imádja magyarországot, sőt..:$) Más országokban nincsen Mikulás, mármint Mikulás az van, csak ő hozza az ajándékot karácsonykor. Szóval helyesbítek. Jézuska nincs náluk :) Ti hogyképzeltétek el Jézuskát kiskorotokban? Én lila nyuszinak, de nem tudom miért :D Mindig azt a könyvet olvastattam anyuékkal, és ezekszerint, az maradt meg bennem, és karácsonykor is őt vártam. :) Na és ti? :)

Ja és mellesleg ma van Pálinger Katinak szülinapja. :) (kézilabda kapus) Vicces lehetett ezen a napon születni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése