2012. január 20., péntek

Hiányaim oka..

Tudom már rengetegszer szabadkoztam, hogy nem jut időm a  blogomra, de most elég nyomós okom volt a távollétre...
Nem elég, hogy semmire nemjut időm (holnap felvételi és nekünk is megkell érteni, nemértem minek, hamár egyszer felvettek 4éve...-.-"), de még tegnap este egy szörnyű tragédia is történt.. Lehet, hogy nem itt kéne erről beszélnem,  de ugyérzem figyelmeztetnem kell mindenkit!
Az egyik barátnőm unokatestvére, akivel mellesleg nagyonjoba voltam én is, borzasztó rossz életű volt. Nem azért, mert nemkaphatott meg mindent, se nem azért, mert verték vagy ilyesmi, hanem azért, mert lelkileg bántalmazták.. Nem volt barátja, az unokatestvére osztályával volt joba, de ottis csak pár gyerekkel, pedig a srác alapvetően nagyon jofej volt..
A szülei leszarták, és állandóan lelkileg terrorizálták. (nemis értem hogy lehetnek ilyen szülők?!!!) A srác rendszerességgel aludt az unokatesójánál, mert elküldték, vagy épp önszántából nemakart otthon aludni.. Ez addig-addig folytatódott, míg tegnap este utolsó facebook posztjában megosztotta, hogy go vasútállomás. Itt még senki nem gondolt semmi rosszra, de ezután reggel kapta a barátnőm az infót, hogy az unokatestvére levetette magát a vonat elé.. Ehhez hatalmas lelkijelenlét kellhetett...
Persze nekemis voltak, vannak nagyon durván rossz napjaim, bevallom fordult is már meg a fejembe, hogy énis ártok magamban, de nem lettem volna rá úgyse képes. De ő megtette..
Nagyon fontos, hogy a srác anyja kicsit ilyen furi volt, tudjátok ilyen elborult, nemtudom, hogy sajnálják e fiúk halálát, de remélem a sors visszavág nekik......
Úgyhogy nehogy azt vegyétek le ebből a bejegyzésből, hogy én bíztatlak titeket erre, SŐT én azt mondom tegyetek ellene... ha pedig már végképp nemtudtok, biztos van vki olyan, akihez végső esetben is fordulhatnátok... Ne szúrjátok el az életeteket.
A srác (nem akarom megnevezni, jogai, gondolatai védelmében) már is hiányzik.... Nyugodjon békében... <3 :'(((



Akit érdekelnének további részletek, katt IDE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése