2012. január 24., kedd

Keddi zeneáradat *01

Úgy döntöttem minden kedden előállok nektek pár számomra kedvelt zenével. :DD nemtudom, hogy hány darab lesz, vagy hogy friss klipek, vagy épp a nosztalgiázáshoz valók, csak úgy amik random jönnek : PP

1. Will I am és J-lo együttműködésével készült szám. Nem rossz. :))


2. Nem vagyok oda ezért a bandáért, nem vagyok az a tipikus "uu de helyeseek" sztájl, de ez a zene tényleg jo.:)


                                             3. Nicki új számához készült klip fergeteges. :|

 

4. Egy új magyar dal. Rengeteg híres előadó neve felcsendül benne. :DD A zenét még szokni kell sztem:$

 

5. Klip. *-* Jessie J egyszerűen fantasztikus. Jo tudom, élőben nem a legjobb a hangja, de a számai jok. :)



6. Egy újonnan felfedezett előadó. Szerintem nagyon jo szám.:O :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése