2012. január 31., kedd

Keddi zeneáradat *02

És itt vagyok egy újabb keddi zeneáradatta. ;)

1. Erre a számra táncolunk. Nekem nagyon bejön ^^ Durva, hogy Justin Timberlake egy hangon énekli végig kb a refrént..:|


2. Beyoncé új albumáról az egyik legjobb dal.. (szerintem) Pörgős, nagyon jo kis zene. És mégse a leghíresebb.. Nektek hogy tetszik?



3. Ez egy olyan szám, amiről kb. nem tudok semmit, csak annyit, hogy amikor jerk zene után kerestem ezt találtam és eszméletlenül tetsziik *-*



4. Eminem egyik legjobb dalának a dubstep-es feldolgozása. Tudtátok, hogy a dalban felcsendülő "második hang" 50 cent? :)



5.  Tudtátok, hogy a Gym Class Heroes már "jó régi" banda?.. Már elég régóta az iparban vannak, sokáig nem is hallottunk róluk, de most újra befutottak. :)



6. Ke$ha rajongói által összedobott hivatalos fanklip. Érdekes figurák tűnnek fel benne.. :DDD Tudtátok, hogy már maga a dal sem az eredeti? Ebben már közreműködik Wiz Khalifa, Lil Wayne és egyéb neves előadók is. :)


7. Pitbull és Chris Brown közös száma. Hogy tetszik a klip? :)


8. A ma megjelenő Turn Me On! Huu de vártam már. <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése