2012. január 30., hétfő

Vásárlás összefoglaló *01 **Avon

Rengetegszer van úgy, hogy bemegyek a boltba, nincs nálam pénz, vagy esteleg csak egy - két jo cuccot találok, és ezeket így külön nemakarom kitenni.

Ezért összefoglalom, egy kupacba összegyűjtögetem őket, és időnként kiteszegetem, részben termék ajánló, részben pedig inspiráció képpen. :))
A most következő "összefoglaló" az Avonos termékekből lesz.

A fényképeket én csináltam mellé, ezért ilyen homályosak, és nem feltétlenül a legjobb minőségüek. Nem profi gépet használok, csak egy átlogas fényképezőt.

Most egy új púdert, egy korrektort, egy ajakbalzsamot és kettő (3, ha lejjebb mentek látjátok, miért ezt írtam) körömlakkot vettem. :)

Az árakat is megtaláljátok (már amelyikre emlékeztem. :D).

Jó olvasgatást!



 1. Alapozó púder
Ivory, azaz a legvilágosabb színű, alapozó púder  (ecset, szivacs nélkül sajnos.:/)
Belül egy kisebb tükör is van, hogyha "vészhelyzetben" kéne előkapni.
Amit a képen láthattok fehér cetli, azt kell leszedni, és alatta van egy ilyen "kis kapu", ami úgy funkcionál, hogy, ha becsukod, fejrefordítod és megrázod, ugy jön ki az alján lévő tartályból a púder.
Alapozó púder a neve, tehát alapozónak is tökéletesen megfelel, akinek nem olyan csúnya a bőre, mint nekem... Én rakok alá egy pici, de tényleg minimális alapozó réteget (ami szintén avonos), ezután a korrektor, majd ez a púder.
Elég drága, 2800 Ft volt. :/


 2. Violetta Sparkle körömlakk
A körömlakk a "nailwear pro" kollekcióból való, amiről egy jó honlapon ITT olvashattok bővebben.
A körömlakk, picit halványabb, mint, ahogy a tubusban, vagy ahogy az ujságban látható, én két rétegben kentem fel és láthatjátok milyen lett a hatás. A körömlakk alap színe lila és ilyen picike csillámok szépítik.


3. Coral Reef körömlakk
Ez is az előbb olvasható körömlakk családból való, viszont úgy tapasztalom, hogy ez tartósabb, mint a lilás árnyalatú. Az állaga is más (a csillámok miatt is), de én ezt jobban szeretem. :))
Megfogalmazhatatlan színű, de nagyon szép. A rózsazsín és a narancssárgaközött van valahol, nevéhez hűen "korall színű". Egyik képen inkább rózsaszín, másikon narancsosabb árnyalatú, a körmömön sem lehet megmondani. Persze fénytől, vakutól és "réteg számtól" is függ. :D
899 FT


4. Korrektor
Egyszerű és jól bevált eszköz. A mindennapjaim megmentője.
Mint már a púdernél olvashattátok, az alapozó után szoktam hazsnálni, még a púder és a pirosító felkenése előtt. Itthon két féle színű van (mind a kettő ugyanabból az avon termékcsaládból van), egy világosabb és egy sötétebb. "Nagy szerencsémre" a két árnyalat közötti színű a bőröm, de inkább a világosabbhoz hasonlít, viszont, ha suliban vagyok, akkor a világosat szoktam felkenni (pl. tesi után) mert akkorra már lejön rólam a púder és ez jobban hasonlít a bőrömhöz, mint a sötétebb. Amikor reggel teszem fel a sminket, inkább a sötétet szoktam használni, mert a púderem sötétebb egy picit az arcomnál (pedig ez a legvilágosabb, ilyen "vámpír" színű bőröm van) és ilyenkor jobb alá a sötét korrektor.
Jó kérdés mennyibe került. :D Az új újságban (lent) biztos megtaláljátok.

5.Ajakbalzsam
Sosem tudtam eldönteni, hogy melyik vált be a legjobban. Nekem nagyon durván cserepes a szám (még nyáron is!!), mindneki kérdezi, hogy nem ittam eleget, vagy mi? - Én meg, hát ilyen, nem tehet róla. :/
És ezt nagyon nem szeretem, és egy olyan ajakbalzsam sincs, ami olyan iszonyat jó lenne (ha tudtok, írjatok!! :DD). Próbáltam a labello-t, a carmex-et és most az avonos-nál lyukadtam ki. Ez se olyan hű de szuper, de talán még ez a legjobb. :))
Először "Repairing"-et vettem, ami shea vajjal és vitamin komplexummal van, aztán most a "Protecting" van itthon, ami szőlőmaggal és E vitaminnal van.
A kettő között sem tudnék nagyon dönteni, egyik sem jobb a másiknál. :D
Ha jól emlékszem 490 Ft volt. :)


És végül a
6. Rose Nail körömlakk
A tubusán keresztül olyan színű, mint a bőröm, gondoltam "ááh végre!" de aztán felkentem, és csak egyszerű rózsaszín. Persze nem csúnya, de inkább francia előtti alapozólakknak tudom elképzelni.
390 Ft ~ Ázsia Center 


Az februári Avon magazint ITT olvashatjátok! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése