2012. február 11., szombat

Karkötők *csináld magad!

Üdv újra! :)
Megjöttem újra a „Csináld magad” c. cikkel.
Gondolom nektek is volt már olyan karkötő, nyaklánc, amit mikor megláttatok a boltban, egyből bele szerettetek, viszont drága volt, vagy úgy gondoltátok, hogy azért fölösleges annyi pénzt kiadnotok.
Na én ezekből fogok most egyszerűbb, hétköznapiabb darabokat megmutatni, segíteni elkészíteni. Ha van kedved tarts velem.!


Kellékek:
- olló
- damil / gumi
- karkötő kapocs
- ha bónusz karkötőket szeretnél, akkor pár gyöngyöt vegyél vmi hobbiboltban. ;)


Még jó régen kaptam az IM újsághoz ilyen gyöngyös nyakláncokat. Nekem így nem nagyon tetszett és nem is hordtam, ezért úgy gondoltam karkötőt csinálok belőle (azokat én jobban hordom, mindig van belőle pár db). 


 
1. Először is vágd el a nyakláncot, és húzd le róla a gyöngyöket.
2. Ezután rendszerezd a gyöngyöket (jelenesetben kis és nagy gyöngyök).
3. Mivel nálam kevés nagy gyöngy volt, ezért hobby boltban vettem még hozzá fehér gyöngyöket.
4. Fogdd a damilt, kösd rá a kapcsot.
5. A már kapcsos damilra füzd fel a gyöngyöket, majd csomózd meg és kész is. :)

Találsz pár képet az áltatam készítettekből, lesd el, vegyél példát. ;)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése