2012. február 7., kedd

Keddi zeneáradat *03

Tök vártam, hogy kedd legyen, mert már egy csomó zenét összeírtam. :DD Persze van amiket kihagytam, csak a legjobb 8 került be a mai listába. :))
Kezdem is. :)



1. SHM. <3 ahány "híresebb" számuk volt mindért oda voltam. Save the world, aztán a még mostis örök kedvenc Miami to Ibiza *-* Most jöjjön egy kis Antidote.


2. Újabb Nicki Minaj ( a múlthéten a Stupid Hoe volt, melynek klipje akkortájt jött ki). Ez a dal a napokban jelent meg. Nem rossz, de szerintem van jobb száma is. :))


3. T-Pain, Wiz Khalifa és Lily Allen együtt? :| Furin hangzik, de a szám jó!! ;) Bár kicsit lasabb, szomorkásabb, de ilyen pillanatokra tökéletes zene. :))


4. Lana Del Ray második klipes száma. Az albuma is e szám címét viseli. Picit mintha ütemesebb lenne a Video Games-nél, de hallani a számon, hogy ez igazán Lana stílus. :))


5. Coldplay újabb klipes kiváló zenéje!!


6. Madonna legújabb száma. Ez az együttműködés nagyon szuper lett. Csekkoljátok. ;)


7. Dubstep rajongók figyelem! Borgore új dala *-*


8. M.I.A. a napokban adta ki legújabb dalának klipjét. Szerintem nagyon joooo *-*






Na hogy tetszett a mostani adag? :))
Nekem bejönnek,
szerintem szupik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése