2012. február 24., péntek

TOP10 szomorú zene..

A mai bejegyzésnek nem volt terve. Ezt is most csak így random írom, nagyon szar kedvem van, holnap verseny, szarul vagyok és mindenem fáj... Úgy éreztem megosztom veletek azokat a zenéket, melyek nekem nagyon sokat segítenek..
Tudom nem megoldás, hogy zenét hallgatok, tudom elcsépelt az a mondás, hogy "a zene segít jobb kedvre deríteni", de nálam ez tényleg így van.... nagyon sokat gondolkozok közben, töprengek, hogy miben kéne változtatnom, mitől lehetnének vidámabbak a napjaim.. na lássuk a zenéket: (* persze már tudjátok, hogy hatalmas eminem és beyoncé rajongó vagyok és alap, hogy lesz a listában szám tőlük is. )


Íme a TOP10 szomorú dal:

1. Erre a számra nagy szomorkodásomban akadtam rá, nem tudom ki énekli, és hogy ismert-e, avagy sem, csak azt, hogy gyönörű. Zenéért katt IDE.
2. Beyoncé I am... Sasha Fierce című albumáról az egyik legérzelmesebb dal.. Az album maga is elég megérintőre és szívhez szólóra sikeredett, de én szeretem. Klippért katt IDE.
3. Marcus John egyik remek száma... Linkért katt IDE.
4. Ron Pope dala Eminem, Kanye West és Wiz Khalifa együttműködésével. Az eredeti sem rossz, de ez még szebb szerintem. Számért katt IDE.
5. Egy nagy kedvenc. Lil Wayne és Bruno Mars közöse. Klipért katt IDE.
6. Wayne száma. Nem "a Lil" Wayne-é, hanem simán Wayne-é. Csodás dal és szintén a szomorkodásaim közepette találtam rá. Dalért katt IDE.
7. Adele második klipes dala. Gyönörű és érzelmes... Klipért katt IDE.
8. Egy kis Lemar ~ What about love, főként szerelmi bánatosoknak..:/ Zenéért katt IDE.
9. A Billboard listáján hetekig taroló Read all about it. A csávó rapp-része picit Eminemre hajaz, de nem rossz.! Klipért katt IDE.
10. Demi Lovato legeslegjobb dala (szerintem). Mellesleg a dalszövege angol-magyar formában is bekerült a februári Popcorn-ba. Klipért katt IDE.

És vidulás képpen egy kis Alexis Jordan ~ Happiness! 

*A dalok nem sorrendben vannak.! :))
Még számtalan dalt feltudnék sorolni, a Lighters-től kezdve a Love the way you lie-on át a The Climb-ig, de ne feledd, ez csak top10. :))
Ja és a képeken én vagyok, igen. :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése