2012. március 13., kedd

Keddi zeneáradat *05

Újra kedd.!
A múlt heti zeneáradat kimaradt, szóval most extra jókat kaptok, főként FÉRFIAKTÓL :P
Lássuk. ;)




1. Gondolom elég sokan tudjátok már rólam, hogy street dance-t táncolok. Sok féle stílust szeretek, sok féle zenére, de ha raggát táncolunk, akkor mindig Sean Paul-ra táncolok a legszívesebben. Olyan zenéi vannak, amiket ha meghallok egyből táncolnom kell. :D


2. Jason Derülonak szerintem remek hangja van. Az ezelőtti hatalmas siker, a Breathing nekem nagyon bejött, nagyon szeret(t)em. :) A Fight for you is remekre sikeredett, bár Jason visszatért az "In my head"-es énjéhez ebben a számban. :)


3. Usher legújabb klipes száma 4 nappal ezelőtt jelent meg. Eszméletlen milyen magasan tud énekelni. :DD Sok nő nem tud ilyen magasan, ő pedig minden nagyobb erőfeszítés nélkül megteszi ezt. :D


4. Mint tudjátok imádom Eminemet. :D A Coming Home most az ő feldolgozásában került fel a listára, bár az eredetit és a Dirty South remixet is nagyon imádom. :)


5. Na hát ettől a számtól odamegvissza vagyok. :DDD Barátnőm mutatta és nagyon megtetszett. :D A teljes klipet vmiért nem tudom bemásolni, ugyhogy, ha arra vagytok kíváncsiak katt ide. Amúgy meg egy lyrics verzió itt van. Élvezni a zenét.! :))


6. One night in Ibiza ~ hát de jó is lenne. :DDD Amúgy szerintem nagyon jó a szám, de elég house-os, ugyhogy lehet, vkinek nem jön be. :P (amugy a csajszi tök szép. :O :DDD)


7. Ismét egy "disco zene" :D Fedde Le Grand-tól, a So much love. :) Eleje nem annyira tetszik, de olyan 1perc felé, ahol beindul, a refrént hangoztatják onnan nagyon jó.:)


8. Erre a számra táncolunk, az eleje is nagyonjo, de a közepe sem rossz szerintem. :) De hát olyan 4 perctől..:| ahol beindul a dubsteppesebb rész. :DD


9. Úristen ez a szám... *-* barátnőmnek megmutattam, neki tetszett, ő tovább mutatta másnak, meg ő is meg ő is és így lett ez a haverokkal az egyik kedvenc számunk. :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése