2012. március 20., kedd

Keddi zeneáradat *06

És újra kedd.! :)
Ma egészen jó napom volt, mondjuk a napsütés és a jóidő, na és persze, hogy csak bőrdzseki kell, elég sokat dob a napomon, a hangulatomon. :)




1. Ma Jay-z legújabb felfedezettjével kezdünk. :) Nekem a ready for you eredeti változata is nagyon tetszik, de ez is nagyon joo. :)


2. Egy kis Calvin Harris Ne-yo együttműködés. :))


3. Egy újabb remek SHM. <3 (bár nekem még mindig a miami 2 ibiza a kedvenc. :$$ de a többit is imádom. ;)) amúgy a szám 3perctől a legjobb.! :DD


4.  Aki szereti a house zenét, nyomás hallgatni.! :)


5. Katy Perry legújabb száma, melyhez a klip 21-én érkezik.! *-* ki várja már? :) A dal itt, a klip előzetese itt :)

6. Talán a következő Welcome to sent. tropez? :))


7. Úristen ez a szám. :D Jamie Woon sok számát nem szeretem, de ez tényleg jó. ;)


8. A régi Madonnát nem imádtam, bár nem volt rossz, de az új számai nagyonjók.! :DD


9. Olyan kis vidám dal, direkt a végére hagytam. :) full video itt. (megint nem engedi, hogy berakjam..)


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése