2012. március 11., vasárnap

Körömdivat.!

Az elmúlt héten írtam egy bizonyos "repesztő lakkról", ami a mai divatban elég fontos szerepet betölt, a körmök világában. :)
Emellett még nagyon trendivé vált, a "gyűrűsujjon csillogos lakk, a többin pedig élénk szín" is.

A We heart it -on láttam meg egy képet, ami után egyből azt mondtam, hogy nekem ilyen kell.!!
Most pedig megmutatom, hogy én milyet csináltam magamnak. :)

Először is kipakoltam az összes körömlakkomat, vagy 8 sorba fért csak ki, ugyhogy egy sorba 10 körömlakk volt, ennek ellenére mégsem találtam olyan színösszeállítást, ami a képen látható és nagyon tetszik.
Már ott elromlott az egész, hogy ezüst csillámlós körömlakkom nem volt.:||| (úgyhogy sürgősen be kell szereznem egyet.!!)
Ígyhát arany színű csillogós körömlakkot (Avon arabian glow) használtam, egy már korábban említett korall színű mellett.

1. Fel reszeltem picit a körmöm felületét, hogy a festék jobban letapadjon, és ne kelljen két nap után újra csinálni.
2. A gyűrűsujjam kivételével a másik 4 körmömet lefestettem a kiválasztott színnel.
3. Ezután a gyűrűsujjakra felkentem az arany, csillogós körömlakkot, több rétegben, hogy erősebb legyen, és ne legyen akkora kontraszt a többi ujjam és e körmöm között.
4. Kb. 20perc után, mikor már biztosra vettem, hogy megszáradt a körmöm, lekentem átlátszó lakkal (120 forintos, egy kínaiban vettem kipróbálásra és egész jónak bizonyult) az összeset.

És kész is.! :)

A képen láthatjátok, hogy 4 nap után csak a teteje pattogzott le picit, de az is csak közelről látszik .:)
Remélem kipróbáljátok. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése