2012. március 14., szerda

Otthoni póló ~ csináld magad.!*


Újra itt vagyok, méghozzá egy csináld maga.!* projekttel. :)
Gondolom otthon te is a leg"csövesebb" és legkényelmesébb melegítőidbe, ruháidba bújsz. :)
Ez nem azt jelentheti, hogy nem lehetsz csinos, vagy nem érezheted jól magadat abban a ruhában. :)
A mai póló nem a csinos részre megy rá, hanem arra, hogy belebújhassunk egy magunk által csinált kényelmes ruhadarabba. :DD


Előszöris!
Nem kötelező ezt itthoni pólónak hordani, csak a saját tapasztalataimat írom le. :)
Én például gondolkoztam rajta, hogy tesipólónak befogom-e, csak túlságosan féltem. :DD Jó sokat dolgoztam vele. :D

Fontos.!
Én alkoholos filccel csináltam, nem textilfilccel, és még nemmostam ki (nem hordom olyan sűrűn... :D) szóval nemtudom, hogy kijön-e egy mosás alatt.

Hozzávalók:
- fehér (vagy bármilyen) póló, amire írni fogsz.
- textilfilc/alkoholos filc (akár 2méretben, vagy több színben)
- sok-sok ichlet

Mint a hozzávalók mennyiségéből is látszik, nem egy bonyolult dolgot fogunk csinálni. :) Rengeteg ötletem volt, hogy na most rajzolok rá szivecskéket, meg egy bonyolultabb szemet pl., de az idézetek és az előadóknevénél maradtam, hiszen amint azt tudjátok, a zene rengeteget jelent az életemben. :)


Elkészítés:
- először is fogd a pólót és feszítsd ki
- ezután a filccel halványan húzd meg az alapokat
- ha két féle méretű filced van, akkor jelöld be melyik lesz vastag, és melyik vékony
- végül csak vastagon meg kell csinálni erősebben és KÉSZ IS :)

Remélem tetszik és lesz aki kipróbálja. :D
Tudom nem egy olyan felső, ami hétköznapra hordható, nem egy olyan dolog ami eszméletlen jó, de mi csináltuk. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése