2012. március 15., csütörtök

Újra Glamour-napok.! *-*



A Glamour áprilisi számához egy extra füzetecske járt, melyben több mint 100 kupon van. :)
Én személyszerint nagyon vártam, minden évben 2szer van és a barátnőimmel már jó előre megbeszéljük, hogy akkor hogy megyünk, hova és mikor. :)
A tavaszi Glamour-napok most április 13-14-15-ére esnek, (ami természetesen péntek, szombat, vasárnap) és több mint 126 márkából válogathatunk 20-25 vagy akár 50 %-os kedvezményekkel.
Az áprilisi számhoz egyébként jár egy aréna magazin is, amiben egy kicsi aréna pláza térkép is található. :)
A Glamour ezen számán Dencsi Adrienn látható, egy extra tavaszi szerelésben.
Az áprilisi szám most különösen jóra sikerült, mert sok olyan cikk van, ami igazán segít trendinek és szépnek lenni. :)


A kedvezmény füzetben rengeteg tiniknek való márka és rengeteg szépségápolással, kozmetikával kapcsolatos kupon is található.
Az én kedvenceim például, a C&A, az I AM, a Mango, a New Yorker, az Orsay, a Pimkie, a SIX, a Springfield, a Tally Weijl és az újdonság, a Garnier BB Cream. :)
Ezeken kívűl persze rengeteg más kedvezmény található a füzetecskében. :)

Ráadásul az áprilisi számhoz egy BB Cream light színű termékmintát is adnak, melyet nyugodtan kipróbálhatsz. :)
Az újságban amúgy még rengeteg külön kedvezmény is van.:
- 50%-os DM kupon 1db sminktermékre ~ felhasználható április5.  és május 2. között
- 50%-os DM kupon 1 db hajfestékre ~ felhasználható április5.  és május 2. között
- Glamour & Humanic shoppingparti április 12-én 20% kedvezménnyel
- A Camaieu 1éves lett magyarországon. :) ezért április 12-én 20% kedvezmény minden teljesárú termékre

Az újságban egy igazi divatikonról, Kate Moss-ról is pár oldalas cikket olvashattok, melyben legfontosabb munkásságait foglalják fantasztikusan össze. :)

Ennyi lenne.
Remélem tetszett a cikk. Nyomás megvenni a Glamour áprilisi számát, nehogy ne maradjon neked (én már jártam úgy) ! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése