2012. március 4., vasárnap

Vásárlás összefoglaló *02

Üdv újra. :))
Szombaton egyik barátnőmmel elindultunk korizni a WestEnd tetőkerte és mikor odaértünk láttunk egy cédulát, hogy karbantartás miatt a jégterasz nem üzemel. (h5)
Hát gondolhatjátok milyen boldogak voltunk. :DDD
"Még szerencse", hogy volt nálunk pénz, ezért beugrottunk és vásárolgattunk. :P
Rucit nemvettem, viszont egy körömlakkot anyucinak névnapjára, 2 rúzst, 2 gyűrűt és egy nyakláncot igen. :)
(az egyik rúzs és a körömlakk nincs a képen tudom)
A Mai vásárlás összefoglaló részben terméktezst-ként is működik, hiszen a vásárolt termékekről leírom a tapasztalatomat. :)

Na lássuk.! :)


1. Gyűrű
Brijou Brigitte-ben vettem, 2600-ról volt 1300-ra leakciózva. :)
Mikor először megláttam, "maja naptár"-as beütése volt, de jobban megnéztem és nagyon megtetszett. :D
A gyűrű része állítható, tehát az én vékony ujjaimról sem esik le, de pl. anyu is feltudná venni. Mint a képen láthatjátok, kerek alakja van, ezüstös a színe és középen egy nagy, kivül kisebb, legkijjebb pedig apró kövekkel van díszítve. Nekem nagyon tetszik. :)


2. Körömlakk
Nem egy hagyományos körömlakkot, hanem ezt a "repesztőset" vettem neki, mert ilyet már régóta szeretett volna. A márkája ez a "lovely", amit azthiszem csak rossman-ban lehet megtalálni. :)
Na először is kezdeném azzal, hogy Miss Sporty-t szerintem ne vegyetek, mert nekem nagyon nem jött be (saját vélemény). Ebből a lovely-ból is rengeteg színű van, nekem pl. fekete matt van, anyunak pedig ilyen pirosas-rózsaszínes-narancssárgás (meghatározhatatlan, de szép) színű csillámlósat vettem.
Anya alapnak feldobott alá egy halványrózsaszínt, (de inkább fehérnek látszik) és arra a töredezős lakkot, ezután mivel nem találta elég sötétnek, átment vele átlátszó lakkal és sokkal szebben kihozta a repesztő lakk színét. ;) ( a képek sorban vannak)





3. Rúzs
NYC márkájú, élénk pink. Nagyon sok pultot egyenként végig néztem, de mikor megpillantottam ezt... *-* egyből Nicki Minaj szája ugrott be. :D
Nagyon tetszik, még nempróbáltam ki, de mivel nagyon sötét, ezért valószínüleg az ecsetes felvitelt fogom választani, hogy egy picikét világosabb legyen. Partykba, bálokba, vacsikra pedig maradhat jó erősen. :P
Mostanában nagyon rákattantam a rúzsokra.! Úgy tetszik, hogy színes a szám. Amugy meg nagyon cserepes, és hogy a rúzst még suliba is magamnál tartom, lesem a tükörben, hogy mikor jön le és kell újabb réteget felvinni, így mindig eszembe jut a szőlőzsír használata is. Az előző vásárlás összefoglaló-ban már írtam róla, hogy nekem melyik, hogy szerepelt, lesd meg. :)



4. Gyűrű
És végre! El sem tudjátok hinni, hogy hogy akartam már egy két-ujjas gyűrűt *-*
Arany színű, állítható méretű, tehát bármely két ujjamra felvehetem. Négy db pici csillag van rajta, a six-ben vettem, 1490 forintért(!!). Ez nagyon jó ár, ahhoz képest, hogy "két gyűrűnek számít". :D
Amint hazaértem, felvettem a gyűrűt cetlistől és azzal rohangáltam a házban..*-* annyira örülök, hogy megvettem. Tisztára úgy éreztem benne magamat, mint valami nigga. :DDD úú nagyon szeretem, ez lett a kedvenc gyűrűm. :D <33


5. Nyaklánc
Van egy fekete oversized kötött pulcsim, amit egy barna gatyával szoktam felvenni.
Imádom azt a pulcsit, azt az összeállítást, de éreztem mindig, hogy hiányzik róla egy nyaklánc. Már régóta vadászok egy barna nyakláncra, a Bershka honlapján ki is néztem egyet, de a boltban persze, hogy nemvolt.. Ezért most vásárlásnál az össze bolt ékszeres részletét átfutottam. Végül a C&A-ban találtam, egészen átlagos árért, 1990 forintért.
Már el is terveztem, hogy az ujonnan szerzett nyakláncomat, a "nigga" két ujjas gyűrűmet, az előbb említett oversized felsőt, egy barna gatyát és a bakancsomat fogom holnap felvenni, egy lazára konytolt hajjal. :))



6. Rúzs
Essence-ben vettem, 599 forintért. :)
Ilyen télies kiadás "szaga van", hiszen csillogós, halvány rózsaszín, és ha felkenem magamra úgy érzem, már csak egy forró fürdő és egy meleg kakaó kéne. :)
Részben ajakápolóként is funkcionál, bár én nem vettem észre, a hatását, bár úgy is mást is használnék mellette. :D
Az illata is mesés, igazi télies. :D Más szót egyszerűen nem találok rá. Próbáld ki, nem olyan drága! :D



Ennyi lenne mára. :)
Holnap az "öltözz úgy, mint*" cikkel jövök. Legyetek jók. :)
(a képek kattintásra nőnek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése