2012. március 16., péntek

Vásárlás összefoglaló *03


Hogy tetszik ez a szép napos idő.?  *-*
Én nagyon örültem, hogy egyszál pulcsiba mehettem a napos utcákon. :)
Éppen ezért el is mentem a dunakeszin lévő egyik kínaiba és találtam egy gyönörű cipőt, útközben beugrottam a drogériákba is és vettem egy doboz vazelint és egy körömlakkot. :)
Délután pedig anyukámmal szépségnapoztunk, tehát arcpakolás-hidratálás-nagy pakolás és egyebek. :))


1. Kínais cipő
Nem érdekel, hogy márkátlan, nem érdekel, hogy kínai. Akkor is nagyon szép és különben sem láttam ilyet egy nevesebb cipőboltban sem.
3900 forintért vettem, tavaszias cipő. :) Az orrán nyitott, tehát tényleg meleg időre való. :D

2. Essence körömlakk
Még nempróbáltam ki, szóval nem tudok nylatkozni. :DD
Amúgy sötétkékes, flitterek vannak benne, én egy sötétkék alapra kenném majd fel, lehet holnap meg is csinálom. :)

3. Vaseline
Nem is tudjátok mennyi féle dologra lehet használni a vaselinet.
Szempillák erősítésére, száraz szájak ápolására, sarokrepedezések helyreállítására és még sorolhatnám. :) A Rossman-ban vettem 125 ml-erest és 759 forint volt, szóval megéri az árát. :) Csak ajánlani tudom. :)

A szépség délutánról csak annyit, hogy kapcsolj egy jó kis lejátszási listát, vagy cd-t, főzz egy meleg teát, vagy kávét és szépítkezz. Testápolózz, hidratáló krémezz, radírozz, mindent amihez kedved van . :))
Jó szórakozást. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése