2012. április 8., vasárnap

Best of ruhadarabok* tavasz kezdő darabok. :) ~ Tally Weijl*

Na újra itt vagyok egy Best of ruhadarabok* összeállítással, ugyanis most az elkövetkezendő 2 napon nem leszek gép közelben.....

Most a Tally Weijl, az én egyik kedvenc boltom legjobb ruhadarbjait fogjuk átnézni, de sajnos csak euróban tudom megadni a darabok árát. :/
Persze könnyen átlehetne számolni, csakhát ugye az árfolyam nap - mint - nap változik :)

Kezdjünk is neki! :)





01. Rózsaszín borítéktáska + Virágos Ruha + Farmer kabát
Nagyon szép pinkes színű, varrott.
Gondolom patentos, bár több képet sehol nem találtam, hogy esetleg milyen belülről.
Ha nem tudnám, hogy tallys, akkor is megmondanám róla. :D Annyira jellemző ez a szabásminta. :) 
Az ára 10 euro.


Ha ránézek erre a ruhára, egyből a tavasz jut eszembe. :)
Talán a színvilág, a mintázat vagy esetleg a szabás miatt, mindenesetre, ha ebben látnék vkit, biztos az jönne le, hogy az illető mindig boldog. :)
Az ára 20 euro.

Ez a rövid ujjú farmerkabát remek választás a legnyáriasabb ruhákhoz.
Patentos, tehát a hideg időben is könnyen összehúzhatod magadon. :)
Bár az ára elég borsos, de biztosan nagyon jó befektetés lenne. :)
Az ára 30 euro.



 
02. Pántnélküli csíkos ruha
A ruhát akár övvel, akár öv nélkül is hordhatod, a lényeg, hogy jól érezd benne magadat. :)
Azt hiszem a  masnis öv hozzá jár, de ez nem biztos. :)
Attól, hogy a ruha csíkos, az nem zárja ki azt, hogy te egy merészebb színű, vagy mintájú táskával, vagy éppen övvel dobd fel! :)
Hozd ki a ruhából a maximumot egy olyan összeállításban, amely tényleg te vagy.
Az ára 26 euro.



03. Virágos napszemüveg
Amint megláttam ezt a honlapon és a Glamour magazinban, azt mondtam, hogy nekem ilyen kell!
Tavaly volt a C&A-ban egy virágos napszemcsi, amit persze a barátnőim előbb megtaláltak, ezért én nem vettem, de eldöntöttem, hogy ez nekem lesz meg először! :D
Igaz, hogy a lencséje nem valami sötét, de akkor is szép *-* :D
Az ára 5 euro.


04. Pasztell színekben pompázó 
csíkos póló
A tavaszi gardrób elengedhetetlen darabja, egy csupa pasztell színben pompázó csíkos, bő, lezser póló. Akár sorttal, akár leggingsel veszed fel, nem nyúlhatsz mellé. :)
A legjobb, ha egy a póló színével megegyező cipőt dobsz az összeállításodhoz. ;)
Az ára 13 euro.





05. Fehér szoknya
A mintázata igen furcsa, akár egy kicsit téliesnek is lehet mondani, viszont nem túl sok helyen találtam eddig fehér szoknyát.
Fölül fekete "gumi" van, tehát nem fog leesni senkiről, és nem fog szétszorítani senkit. :)
Az ára  13 euro.


06. Zöld neszeszer
Akár neszeszer, akár pénztárca, akár kis táskának is funkcionálhat. :D
Ez is varrott, zöldes színű. Cipzáros, tehát a féltett dolgaidat is bátran belepakolhatod. A cipzárján arany nyuszi látható, egyértelműen felismerhető, hogy tallys. :DD
Az ára 6 euro.



Mint látjátok a Tally-ban is rengeteg a pasztell darab, ami ugye a tavasz színe. Bármely darabot beszerzed ezek közül, remek összeállításokkal nagyon feldobhatod ruhatáradat. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése