2012. április 3., kedd

Keddi zeneáradat *07

Fantasztikus, hogy már a 7. zeneáradat jön.! *-*
Nagyon örülök, hogy van sok-sok látogatom. Nem győzöm köszönni nektek. <3
Na de zeneáradatra fel!
Ma lehet, hogy kicsit dubstep-esre sikerült, mert most Skrillex napom van :$


1. Már rögtön egy Skrillex! Fantasztikus ez az alap. Aki nem szereti a dubstep-et, az is halgassa meg, legalább csak az elejéért. Ez az apró ember tud vmit! <3


2. Haver mutatta zene.. :D


3. Nembaj, hogy karácsonykor jött ki a klip és én tegnap láttam először...:$ De hát ez a zene.. :DD <3 Uristen csak én vagyok ilyen Skrillex megszállot? :$


4. Ki szereti a Jersey Shore-t? És kinek Pauly D a kedvence? :DD Ha nem így van, akkor is hallgasd meg! :D Nagyonjoo! *-*


5. NEM szeretem JB-t, de ez a szám tényleg jo! Bár nem vmi változatos.:D


6. És ezennel leálltam a Skrillexekkel :$ :D


7. Király Linda Can't let go számába beleszerettem annak idején. A hangjába, a lényébe. Ez a szám nagyon jó lett! Ki szereti a Király-tesókat? :)


8. És egy szomorú a végére. Csakmert erre táncolunk.. :D *Szöveget hallgasd... <3



* a cimkékbe kivételesen azért van benne egy előadó is, mert egy alkalommal van bent 3száma:$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése