2012. április 15., vasárnap

Óriási Vásárlás összefoglaló *05 ~ Glamour-napok*

És végre eljött az a nap, aminek már egy hónapja helye van a naptáramban. :D
Ezen a hétvégén volt a Glamour-napok, melynek kuponjait városszerte a kijelölt, akcióban résztvevő boltokban elfogadták.

Az én Glamour-om így telt:
Péntek délután anyukámmal vettük be az Aréna Plázát. Körülbelül 20 ezer forintot költöttem, ami a megvett ruhák mennyiségéhez képest nem is sok, és emellett kb. 5ezer forintot meg is spóroltam..!
Szombaton volt a minden évben megrendezett Nivea-turné, amin az én táncegyesületem is részt vett, felléptünk reggel 11 és délután 16 óra között. A két szereplés között, beugrottunk a közeli Mammut-ba, ahol én még sosem voltam, és be kell valljam egy picit csalódtam. Az egyes épület számomra nagyon unalmas volt, hiszen tényleg semmilyen bolt nem volt ott... a második épületben viszont tökéletes volt a bershka, ahol vettem is egy inget.. :D


A gyors összegzés: 1db ing, 2db szoknya, 1 sort, 1 tavaszi gatya, 1 táska, 5db felső


ARÉNA: 


1. Bershka barna top
Imádoma Bershka-s cuccokat, az egyetlen rossz dolog, hogy a felsők elég drágák.. A nadrágok olyan áron vannak, mint máshol, a dress-ek is talán csak egy kicsivel húzósabbak. Viszont az egyszínű topok tavaly is (akkor egy feketét, és egy fehéret vettem, amit az első daily outfit-ben viselek) és idén is csak 1395 forintba kerülnek! :)


2. Pull and Bear szoknya és fehér top
Ilyen szoknyát már rég szeretnék, de mivel elég vékony vagyok, ezért nem mindegyik méret jó rám..:D A P&B-ben viszont most olyat találtam, ami jó is rám. :D 1995 forint volt, narancssárga színű, egyszerű szoknya. :)
A fehér topp, amelyet szintén a Pull-ba vettem, 1395 forint volt, és sajnos csak S-es volt belőle, pedig az XS-es még jobb lett volna:D Dehát ilyen az én szerencsém. Bár nem panaszkodom, mert így is elég sok mindent, és elég jó áron vettem meg. :)



3. C&A tavaszi nadrág és 2 felső
Amint megláttam ezt a nadrágot, egyből méretért kapkodtam. Annyira jó színe van *-* Ilyen meghatározhatatlan, kékes-zöldes szín. Igazi tavaszi gatya!:) 4590 forint lett volna, de mivel volt a C&A-ba 20%os kupon, ezért emajdnem egy kerek ezressel kevesebbért, csak 3672 forintért vettem meg! :)
Sárga, átlátszó felső, amely már alapból is csak 1990 forint lett volna, de a kuponnak köszönhetően csak 1592 forintért vettem meg.! :)
A másik felsőmön egy I just wanna dance felirat van, amit mint táncos ember úgy éreztem muszáj megvennem. :D 2790 forint volt az eredeti ára, és ismét a kuponnak köszönhetően csak 2232 forintért vehettem meg.! :)


4. Tally sort
Az én kis vékonyka lábaimra egyedül a tally-ban lehet sortot kapni, hiszen itt létezik 32-es méret az én legnagyobb örömömre! :D A sort erős kék színű, és a hátsó zsebén egy tally szimbólum, tehát egy picike kis nyuszi van *-* Annyira édes! 4995 forint helyett egy kerek ezrest spórolva 3996 forintért jutottam hozzá ehhez a csodás darabhoz.!


 
5. New Yorker csíkos szoknya 
A formájának kicsit tenisz-szoknya beütése van, de a mintája és a hátul lévő cipzár nagyon megfogott:D Teli van színes csíkokkal, ami egyből jobb kedvre deríti az embert.:) 3090 forint helyett 2472 forintot fizettem. :)






MAMMUT:


1. Bershka ing
Már régóta szerepel a listámon egy olyan fehér ing, ami nem feltétlenül ünnepélyes, tehát hétköznapra is egy egyzserű sortba beletűrve felvehető. Mindenhol, ahol néztem, 8-9 ezrek voltak, ezért eddig még nem vettem. Most viszont a Bershkába sikerült egy 2995 forintba kerülőt vennem. Nagyon megörültem! *-*


2. Invázió pink táska
Nem olyan rég vettem egy rózsaszín magassarkút az Auchanban (oje xD)  2995 forintért, amihez azóta keresek egy árnyalatban passzoló táskát. Az inváziót nem a ruháiért, hanem a táskáiért szeretem. A barna szőrmés táskám (1. daily outfit) is Famíliából van, ami ugyanaz, mint az Invázió. :D Most végre itt találtam egy pink kistáskát, 995 (!!) forintért és még ebből lejött a kedvezmény, tehát 796 forintért vettem egy kistáskát... :D A H&M-ben néztem hasonlót, csak ott 3995 forint lett volna.. Szerintem jól döntöttem. :D


3. H&M top
A következő daily outfit-emben egy ilyen top lesz látható, csak kék színben. Nagyon tetszik a fazonja, ezért muszáj volt 2 színben is vennem.. :DD Ráadásul ez a rózsaszín pont olyan színű, mint az előbb említett táskám és cipőm. 1295 forintot fizettem érte.


Szóval számomra nagyon hasznos volt ez a Glamour-napok, és nektek hogy sikerült? :)
*Ne felejtsétek el az újságban található DM kuponokat felhasználni! :)
**A számlát NEHOGY kidobjátok! Lehet vele játszani, az összes Glamour-napi vásárlásod számláját tartsd meg! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése