2012. április 1., vasárnap

Vásárlás összefoglaló *04

Boldog bolondok napját mindenkinek :DDD

 Először is szeretném megköszönni a több mint 1500 látogatót! :)) Nagyon szépen köszönöm, szuperek vagytok!
Örömmel vettem észre azt is, hogy egyre több visszajelzést, lájkot, vagy esetleg kommentet kapok, aminek nagyon örülök, és érzem, hogy nem fölöslegesen csinálom :)
Mégegyszer köszönöm, szuperek vagytok. <3

Pénteken a barátnőmmel elmentünk felmérni a terepet Glamour előtt, és meglátogattuk a Pólus Centert és az Ázsia Centert. :)
Eredetileg a fő célom csak egy cipő volt, de direkt vittem több pénzt, hogy majd, ha vmit meglátok, akkor még azt is megtudjam venni. :P





1. H&M-es ruha
Itt a tavasz ezért feltétlenül akartam egy lenge, tavaszias ruhát. Amint megláttam a leárazott részlegen, hogy csak 1db van, egyből imádkoztam, "hogy 34-es legyen, 34-es legyen" és IGEN 34es volt. <3
Olyan boldog voltam, rohantam és felpróbáltam és jó volt! A ruhán fekete alapon apró fehéres színű Ziherejsz (bocsi nemtudom hogy kell leírni, ezért hallás után írtam le xD) -tűk vannak, lehet hordani öv nélkül, vékony, vagy vastag övvel. :)
Az ára: 2000 FT!!! 5999 forintról volt leárazva!
Attól, hogy a Pólusos H&M-ben ez volt az utolsó darab, attól még esetleg a H&M-ben lehet épp a te méretedben is :)

2. H&M-es karkötő
Mikor megláttam, nagyon megörültem, hiszen elég kis méretű, tehát az én ultravékony karomra is jó :D
Akészletben 4 db van, egy fekete gyöngyös, egy fehér gyöngyös, egy "ezüst" gyöngyös és egy fekete köves. :) Külön-külön is jól néznek ki, de együtt nagyon szépek. :)
Az ára: 790 Ft.


3. Ázsia Center-es fekete topánka
Miután átértünk az Ázsiába neki álltunk cipőt nézni. :)
Barátnőm és én is szimpla fekete balerina cipőt, azaz topánkát akartunk. Ő inkább naturálisabbat, én inkább elegánsabbat. Ezért választottam én egy masnisat, ő pedig egy olyat, melyen semmi nincs, szimplán egy fekete topánka. :)
Az ára: 2500 Ft-nak volt titulálva, az eladó csajszi mondta is, hogy "kéteeötcá" mire én odanyújtottam egy 2ezrest és egy 500ast. A nő vigyorogva mondta, hogy "akciosz" és vissza adta az 500asomat. :DD Én boldogan sétáltam tovább, tudatában, hogy 2000 forintért jutottam hozzá a cipellőmhöz. :DD








4. Flormar kék körömlakk
A legújabb, legfelkapottab, híressé vált márka a Flormar, melynek körömlakkjai gyönyörű színekben pompáznak :)
Én már "céllal indítottam az utamat", hiszen egyik barátnőmnek ugyanilyen színű körömlakkja van (amit én csak Chanel színűnek hívok, mert WeHeartIt-on láttam először ezt a színt, és egy Chanel körömlakk volt a képen:DD), csak neki SHE-s és 699 forintos. Sztem nagyonszép ez a meghatározhatatlan színű körömlakk :D
Az ára: 450 Ft



Ennyi lenne mára. :)
Remélem tetszett ez a kis vásárlás összefoglaló.
Legyen szép estétek, és sok sikert a hétfő reggelhez. :/
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése