2012. május 1., kedd

Keddi zeneáradat *08

Ezúton szeretném megköszönni , hogy átléptük a 2000-ret! *-* Ez fantasztikus, bár még FB-n elég kevesen vagyunk, pedig ott is mindig történnek dolgok. Ha eddig még nem tetted volna, lájkold az oldalt ITT.

1. A mai első, egy új szám, melynek klipje szerintem elég fos (bocsi), de a szövege nagyon joo :DDD


2. A Talk That Talk korongról nekem ez a kedvencem, ezért nagyon örültem, mikor Ri megosztotta velünk, hogy ehhez lesz a legközelebbi kisfilm. Igaz sokat vártunk rá de itt van! :)


3. Hát igen. A zeneáradat sem maradhatott Em nélkül, de most egy D12-es dalt hoztam. Szerintem mindenki ismeri.. :D


4. A CSISZ-ből  már mindenki által jól ismert PlaZma legújabb száma. Nálam még akkor is a Ments meg a kedvenc! :)



5. Újabb magyar! :) Szerintem ezt is mindenki jól ismeri, én egyszerűen BELEHALOK ebbe a számba! *-*


6. Imádom Flo nyárias dalait! A Good feeling és a Sia-val közös Wild ones is a nyári hangulatot idézi, és a legújabb Whistle "füttyögős stílusától" is egyből jó kedvem lesz! :)


7. Foggalmam sincs ki ez a banda ! (bocsi) De ez a számuk nagyonjoooo *-* :D


8. Csupán 3 hete tervezem, hogy ezt a dalt most nem fogom kifelejteni a zeneáradatból és végre sikerült! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése