2012. május 29., kedd

Keddi zeneáradat* 10*

Már a 10.!!! :))
Igaz nem volt sok bejegyzés az előző zeneáradat óta, de így alakult. Majd pótlom! :)
Nemsokára kint van a következő TOP10*-es lista, amit a FB oldalunkon, itt csekkolhattok! :)
Na kezdjünk bele!


1. Ezt nem olyan rég DJ Tiesto twitterén pillantottam meg. Nekem nagyon tetszik! ;)


2. 50 Cent legújabbja!! Eszméletlen! És hát az introban Em :$


3. Igaz a fiúk nem nyertek, de remekül szerepeltek, és képviselték a magyarokat! :) Ki nézte? :))


4. Euroviziós kedvencem... :D Nagyon nevettem a csávó kinézetén, de -kövezzetek meg- a szám kajak joo! :D Ilyen kis indiai stílusú :DD


5. Elég sok Lana Del Rey számot hallgattam meg, és nem tetszettek, mindegyik olyan kis altatós.. De ez tényleg tetszik! Olyan kellemesen lassú! Ezt egy kád forró vízben ülve jól esne hallgatni :D


6. Kicsit jobb mint az eredeti, de tudjátok rólam, hogy a house-verziók sokkal jobban tetszenek mindenből...:DDD


7. Minden része jó.! A refrén, a rap, az átkötő zene minden <3


8. Girl shake that A... <3 A live my life és e között nem tudok dönteni, hogy melyik a jobb! <3


9. A pénteki Megasztárban picit magát lejárató Flo Rida Whistle címéhez készült videoklip! :)


10. Nicki Minaj legújabbja! :) Szerintem ez a haja az eddigi legjobb :))



EEEENNYYIIII! :))
Legyen szép napotok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése