2012. május 13., vasárnap

Vásárlás összefoglaló* ~ 06*

Újra jelen vagyok, néhány nap kihagyás után, újra töltődve! :)
Először is szeretném megosztani veletek, hogy Samsung önfényképezőgépem van, és egy ideig tökéletesen működött, és még a vásárlás óta nagyon szeretem.
Mostanában viszont, amikor felteszem a videókat a gépemre azt veszem észre, hogy nem mindegyik videót játssza le. Elindítom és csak hangja van, kép nincs. Ezért nem jelentkeztem sokáig videós poszttal...:/
De sokáig nézegettem, hogy mi lehet a hiba, és rájöttem, hogy mikor úgy veszem magamat, hogy az elülső kiskijelző közben működik, akkor nem tudom lejátsszani a gépen....
Sajnos ezt sehogy nem tudom helyrehozni, viszont muszáj használnom ezt a funkciót, tehát nagyon sokat gondolkoztam és úgy döntöttem feltöltöm rejtve youtube-ra, hátha ott lejátssza.. és láss csodát bejött!
Azóta mindig feltöltöm a netre, onnan konvertálva leszedem és utána vágom csak össze!
Ezért vagyok mostanában ilyen lassú, és ezéért ilyen nehézkes megoldanom egy videós posztot..
Az okot nem értem, hogy mi alapján játssza le Youtube-on, a gépemen meg nem, de az a lényeg, hogy legalább már találtam rá megoldást! :)
Úgyhogy, ha valakinek ilyen problémája van, ezt tudom ajánlani, ha pedig ő tud vmi okosat, akkor hozzászólásban, vagy privátban nagyon megköszönném a tanácsokat, ötleteket! :)

Na de kezdjünk is bele a vásárlás összefoglalóba! :)


01. Kínais napszemüveg
Úgy vagyok vele, hogy nekem napok kérdése, hogy tönkre tegyek, összekarcoljak, vagy csak szimplán leejtsek egy napszemüveget, tehát nem éri meg sokat kiadnom érte.
Amúgy sem áll jól a legtöbb napszemüveg, igen kevés kivétel van csak, és ezen darabok felkutatása pedig hosszú idő :D
Ezt a darabot a Dunakeszis kínaiban vettem.
Az ára: 900 forint.




02. Essence körömlakkok
Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki már régóta akar ilyen csillogós körömlakkot, viszont a Claire's-ben fele ekkora tubusért nem akart 1000 forintot áldozni.
Ezt a csillogós lakkot bármilyen színre rákened, akár keveset, akár sokat fantasztikusan néz ki, és megéri azt az 500 valahány forintot, amit elkérnek érte!
A másik darab egy sötétbarna, amit főként a lábamra vettem, hogy akármilyen cipő van rajtam jól mutasson hozzá a lakkom színe. (most is narancssárga a lábujjkörmöm, és mikor a rózsaszín sarum van rajtam -követk. vásárlás összefogl.- elég érdekesen néz ki..:D) Ez valahol 350 forint körül mozgott, és kisebb tubusú, mint a másik lakk. :)


03. H&M-es fürdőruha
A H&M-ben most óriási fürdőruha akciók vannak!! Nagyon durva, van olyan, hogy 1290 forint egy felső és még ennyi egy alsó! Feltétlenül nézzetek be! :)
Én ugyan egy kicsit drágább darabért csaptam le, bár ez sem mondható drágának! :)
Neonzöld színű, pánt nélküli, fodros, szóval igazi dögös, csajos fürdőruci *-*
Vannak szolídabb, és merészebb darabok is, de ha ezeket kombináljátok, az a legjobb.
Az egyik barátnőm például kékeszöld színű felsőt egy fekete alsóval kombinált, és nagyon jól nézett ki együtt! :)
Az ára 2490 forint a felső és 2490 forint a bugyi része is.






04. Kínais topp
Lehet mondani, hogy a kínai gáz, mert így is van, nem tagadom! DE ki lehet fogni benne az értékes darabokat, amik megérik a pénzüket..!
Ezt a csíkos hosszú topot rengeteg alsórésszel tudom viselni, és nagyon nyárias, a színei miatt! :)
Az ára 1600 forint volt.



Ez most ilyen rövid kis összefoglaló volt, majd pár napon belül jön a folytatása! :))
Azt is csekkoljátok! ;P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése