2012. május 27., vasárnap

Vásárlás összefoglaló* ~ 07* ~ Fannii módra*

Képzeljétek el, az előző hétvégén én osztyáltáborban, míg barátnőm küldöldön volt és még olyankor is rám gondolt! <3
Amint haza értem egy üzenet várt, amit most kicsit megformázva láthattok:



"Na szia!:D
Szóval készültem az én kis bloggerem számára egy vásárlási összefoglalóval.:) Fogadd sok szeretettel,tudom nem olyan profi mint a tied de elsöre megteszi!:)"
 

1. Karkötő & gyűrű
"Amit a képen láthatsz egy saját készitésü karkötö,és gyürü. Anyum barátnöje lepett meg vele."


2. Baglyos gyűrű 
"A baglyos gyürüm ,ami véletlen leszakadt ,de már ragasztom összefele. Igazán mutatós kis darab. Mindössze 2 euroért. Akciós volt:DDD (bocsi az elsö kétkép kicsit rossz lett denem akart jobb lenni:/)
Innentöl jobbak a képek minöségei:P"





3. Virágos Fürdőruha
"Virágos fürdöruci ,lapos felsövel. Szép, szines ,vidám, fiatalos és olcsó.Hangsúlyozom ennyi pénzért ilyen minöséget itthon lehetetlen kapni.àr:5 euro.(Ezt egy olyan boltban vettük ami televolt 2 emeleten keresztül jobbnál jobb és márkás ,divatos cuccokkal hihetetlen áron.Csak már nem volt idönk szétnézni mert a többieknek készülni kellett a versenyre ..de legközelebb ;)):D"

4. Fodros felső
"Az én icipici toppom. A felsö,dekkoltás részénél egy különleges rész jön,a szine után ez volt ami megfogott benne,az anyagárol nem is beszélve.:)Ár:10 eurorol->3 ra:D"






5.Fehér, laza torna cipő
"Kényelmes és jól néz ki. Ezt anya másik barátnöjétöl kaptam ajándékba a sok segitségért:)"



 

6.Napszemcsim *-* 
"Szerelem volt elsö látásra. Rengeteg volt hihetetlen áron,igazábol ezzel huztuk el a fürdörucis helyen az idöt:/:D de megérte .Ár:1 euro 50 cent"







7. Telitalpú magas. 
"Kivülröl elegáns,de tökéletes a mindennapi viselethez.Belül a talpán virág mintákat fedezhetünk fel.Az elején találkozhatunk egy kisgombbal ami az egészet feldobja. Ár:eredeti olyan 6 euro 18 cent volt..de a végén olyan 5 euroért hoztuk el a kedvezményekkel."


Az ő szavaival olvashattátok ezt a kis vásárlás összefoglalót! :)
Az én kedvenc darabjaim a gyűrű és a fürdőruci!! :$
És még egyszer nagyon köszönöm neki, hogy ilyen édes barátnőm van, aki ilyenekkel lep meg <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése