2012. július 12., csütörtök

Balaton Sound 2012

Tegnap kezdetét vette a 2012-es Heineken Balaton Sound, méghozzá a 0. nappal, ahol Ákos és a világhírű DJ, Afrojack lépett színpadra!

Rengeteg világsztár meg fog fordulni kis hazánkban, hogy eljöjjön Zamárdiba Július 11-15. között és egy fergeteges koncertet adjon nekünk.
Szívemszerint én nagyon elmentem volna köztudott kedvenceimre Avicii-re, Afrojack-re és Example-re (persze sok más előadóra is kiváncsi lennék .. David G. Calvin H. Tinie Tempah, Martin S. Steve A. Knife party. Punanny M.....), csak hát 14 évesen az emberek eltaposnának... :/
A tegnaptól egészen vasárnapig tartó fesztiválon több mint 100 előadó koncertjét nézhetjük estéken át, többek között az Euróvízion megfordult Compact Discot is.


A fellépők:
 


A fellépések sorrendjét részletesebben itt olvashatod.
A Balaton Sound hivatalos Facebook oldala itt.

Bárcsak elmehettem volna valamelyik napra, én nagyon szerettem volna..:/ És ti?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése