2012. július 11., szerda

People Team Camp



Július első hetét Kecskeméten töltöttem 2 barátnőmmel :)
Én már másodjára jártam a táborban, de ők először, így én voltam az, aki "mindent tudott".
Először is örömmel jelenthetem ki, hogy ők is nagyon élvezték azt az egy hetet, amit a People Team táborában töltöttünk, sőt már megis beszéltük, hogy ha lesz lehetőségünk, jövőre biztosan 2 hétre megyünk! :)

 A tábor 7-17 éveseknek szól, de az idősebbeknek lehetőségük van "mókusoknak" (azaz felügyelő, kaja osztó..) menni, ahol rengeteg élményben vehet mindnki részt :)
Ebben a nemzetközi táborban lehetőséged van nyelvet (angol, német), informatikát, újságírást, fotózást, médiát, kreatív irodalmat, táncot tanulni, vagy akár színészkedhetsz vagy sportolhatsz is!
A tábor több mint 20 éve működik, tehát semmi félni valód nincs :)

A turnusok
4 héten keresztül látogathatod meg a tábort, van aki csak egy hétre marad, van aki mind a négyen ott van (ha 4 hétre maradsz, akkor is csak 3 hetet kell kifizetned).
Minden turnus a hónap első vasárnapján kezdődik, ezen a napon kell megérkezned, elfoglalni a szobádat, simerkedned, csapatot választanod. A hazamenetel szombaton történik, könnyes búcsúzással, utolsó elérhetőség cserékkel :))

A programok
Rengeteg program van, főként persze a kisebbek élvezik, de a nagyoknak is jut feladat bőven.
Hetente egyszer közösen meglátogatjuk a kecskeméti strandot, és általában egy hatalmas bulival indul, vagy kezdődik a hét. A vízicsata is elmaradhatatlan, pláne, ha ilyen hőség van.
Általában délelőtt vannak az órák, foglalkozások, és ebéd után pedig kezdetét veszi mindig vmi közös program, ahol a csapatok vetélkednek egymás ellen! :)
Idén mi a kékek, azaz a Hupikék Teletabik csapatába tartoztunk és II.-ok lettünk! :)

A tábort tényleg csak ajánlani tudom, én más most nagyon visszavágyom. :/
További infóért : http://www.peopleteam.hu/ vagy keresd őket Facebook oldalukon, ahol minden programról találsz fent képeket! :)
Remélem sikerült kedvet csinálnom, de ha bármi kérdésed lenne nekem is írhatsz nyugodtan: a hrita8@freemail.hu címre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése