2012. augusztus 4., szombat

Ebelin körömlakklemosó ~ Terméktetszt*

Hát igazából ez egy termékajánló lesz, ugyanis imádom ezt a lemosót!
Rengeteg félét kipróbáltam már, volt ami a világos körömlakkokra tökéletesen bevált, de amint sötét lakkal találkozott, kudarcot mondott, volt ami a sötét lakkokkal is megbírkózött, de tönkre tette a körmömet, vagy esetleg régi kedvenc, amit beszűntettek..
Nem olyan régen rátaláltam az Ebelin márkájú pumpálós aceton mentes körömlakklemosóra, amit azóta is használok.
Egyrészt praktikus, hiszen pumpás fejével annyit adagolok, amennyit szeretnék, nem tudom melléönteni, tehát a bőrömre egy csepp sem fog kerülni.
Másrészt a sötét lakkokat is könnyen leszedi, egyedüli "kifogásom", hogy még ez sem bír el a csillámokkal. De mondjatok nekem egy olyan körömlakklemosót, amivel fél órás kapargászás nélkül leszedhetem a díszeket a körmömről...

Harmadrészt nagyon tetszik, hogy lehet venni külön 50ml-es tubusban is lemosót, tehát nem kell megvenni a drágább kiszerelést azért, hogy pumpálhasd a körömlakklemosót, hiszen könnyedén utántöltheted ezzel. :)
+ Esetleg, ha neked nem jönne be ez a körömlakklemosó, akkor a régi jól bevált termékedet is bele tudod önteni :)
 Szóval én nagyon meg vagyok elégedve ezzel a lemosóval és már vagy a harmadik kis utántöltőt veszem meg, annyira szeretem :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése