2012. augusztus 13., hétfő

Miley Cyrus új hajkoronája

Az egykori Disney-csillag nemrégiben átváltott ultraszőke hajra, amit már akkor sokan szokatlannak tartottak tőle, de tegnap Miley, hosszú visszaszámlálás után, egy képet osztott meg Twitterén, ahol fodrásza épp szőke fürtjeitől szabadítja meg Cyrus kisasszonyt.
Ezután sorra töltögette fel a képeket twitter fiókjára a végeredményről. Miley egy rákellenes mozgalmat támogat, ezért döntött úgy, megválik hajától.
A rajongók megnyugtatására, Miley remekül érzi magát "új hajában", és nem érdekli ki mit mond.



Személyes vélemény:
Egy örök "haj álom" volt számomra, amivel még a "Party in the Usa", "Who owns my heart" idején találkozhattunk, azok a hosszú barna göndör tincsek.
Ezután mikor már levágatta haját, még úgy is szépnek tartottam Miley-t, még az is jól állt neki. Ezzel a hajjal sem csúnya, de én hiányolom a hosszú barnát. :/


2 megjegyzés:

  1. szerintem nem áll neki jól. És bár már nem vagyok nagy Miley rajongó (régen az voltam)de majdnem szívrohamot kaptam mikor megláttam hogy levágatta ...*__*

    VálaszTörlés
  2. Hát a kép láttán én is eléggé meghökkentem.. A mandulabarna hosszú hullámos hajáról álmodoztam hónapokig.. Én már egészen kezdek hozzászokni, bár szerintem sem áll jól neki, de mivel nemes cél érdekében csinálta, megbocsátható szerintem. :)

    VálaszTörlés