2012. augusztus 5., vasárnap

Vásárlás összefoglaló* ~ 08*

Az a helyzet, hogy egy tucatnyi kép áll a vásárlás összefoglalós mappámban, aminek már a pontos áráról foggalmam sincs, hiszen már olyan "rég" vettem, és lusta voltam róla cikket írni.. :/
Viszont találtam vagy 25 számlát, amiből kezdek bogarászni, úgyhogy kezdjünk bele, amire emlékszem leírom, lehet, hogy csak egy körülbelüli érték lesz, de majd meglátjátok :)

1. Kínai korall színű ruha
Amint megláttam ezt a ruhát, egyből arra gondoltam, hogy ezt bűn lenne ott hagyni. :S
Az alapszíne korall, alul pedig két csíkban zöldes és barnás színű. Adtak hozzá egy fehéres övet, de én mindig kicserélem feketére és egy fekete cipővel párosítom (nincs fehér cipom...: | ).
Mivel én elég magas vagyok (175 cm..), ezért nekem az alsószoknya rövid volt, ugy 2cm-rel rövidebb volt a kelleténél, ezért elvittem a helyi varrónőnkhöz, aki 1200ért hozzátoldott egy kis anyagot.
Ezzel a plusz kiadással sem volt drága, pláne akkor, hogyha hozzávesszük azt, hogy övet is adtak hozzá.
Az ára: 2600 forint.

 
2. Kínai barna nadrág
Lehet rám fújolni, hogy egyfolytában mutatom a kínais ruhákat, de rengeteg jó cuccot lehet találni, ha keres az ember.. Van aki megkérdezi tőlem, hogy "úúhh hol vetted?" és erre jött a válasz, hogy kínais ezután pedig néztek rám kérdően. Igen lehet ám jó cuccokat találni.. Persze szerintem is vannak olyan ruhák, amire ránézek és egyből megállapítom, hogy uu hát igen ez kínais, de ez nem minden ruhával van így.
Ehhez a nadrághoz járt egy öv is.
Az ára 4200 forint.



 





3. Kínais zakó
Már nagyon sok ideje kerestem zakót, rengeteg boltba bementem, de Stradivariusban, Bershkában és egyéb márkás boltokban örülök, ha 9ezer a minimum..
Ezután mikor a családommal az Ázsia Centerbe mentünk, sétálgattam és megláttam ezt a rikító pink zakót.
Egyből az jutott eszembe, hogy milyen jol nézne ki a rózsaszín táskámmal és magassarkúmmal.
A zakó ára 5000 forint.

 
4. Fehér bő H&M-es top
Már nagyon régóta vágytam egy olyan topra, amit betűrök egy naciba és kihúzkodom egy picit, hogy tudjátokm olyan buggyos legyen, vagy amit csak szimplán egy leggingsel fel tudok venni.
Amikor vettem azt a rózsaszín-barna csíkos H&M-es toppot, ott láttam meg, hogy itt van is ilyen top, és a következő H&M-es látogatásom alkalmával meg is vettem. :)
Az ára 1295 forint.

Hát most ennyi lenne, de még rengeteg nem bemutatott ruhám van, amit még rendszereznem sem ártana, szóval nem sokára jelentkezem újabb vásárlás összefoglalóval. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése