2012. szeptember 25., kedd

Keddi zeneáradat* 11*

Már volt időm visszarázódnom a sulipadba, így a heti bejegyzések is újra útnak indulnak. Rögtön egy kis zeneáradattal kezdünk.! :))
Mivel a 11. zeneáradat jön, ezért ma 11 zene következzen.! :)

1. David Guetta és Sia második közös dalának már a dalszöveges verziója is elkészütl :) Csak én vagyok úgy ezzel a nővel, hogy alig értem mit mond? Gyönyörű hangja van, de olyan fura a kiejtése :|

2. Lana Del Rey legújabb single-je ma látott napvilágot.! :)

3. NEM vagyok oda a One Direction-ért (barátnőm annál inkább.. :D), de ez egészen elnyerte a tetszésemet. :) (Pláne, hogy Zayn énekel benne a legtöbbet..:$$) ~ Live While We're Young !!

4. Afrojack is egy kisebb isten számomra, így nem meglepő, hogy az Amsterdammal most helyet kapnak a heti zeneáradatban :)

5. Azthiszem a Gangnam Style-t nem kell senkinek sem magyaráznom.... :DDDD

6. Calvin Harris újdonsága is nemrég készült el, ti láttátok már a Florence Welch-vel készített kisfilmet? :)

7. A Swedish House Mafia utolsó, záródala. A "banda" feloszlott..... Én eszméletlenül szomorú vagyok, nagyon szerettem őket.... :(

8. Meglepő módon Pink és Eminem közreműködése által készített dal is helyett kapott a listán. :))

9. A Hősök negyedik albumáról a "legújabb újdonság".! :)

10. Maroon 5-t ki szeretii?!! Az a hang..<3

11. Conor Maynard és Ne-yo közreműködése egy remekül sikerült klippel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése