2012. szeptember 9., vasárnap

Körömdivat!

Mivel rengeteg ideje nem írtam új bejegyzést, ezért nagyon sok köröm tippem felhalmozódott..
Van olyan is, amit már le sem fényképeztem, pedig nagyon jól sikerült, viszont rájöttem, hogy az előző 3-mat sem mutattam még meg...
Ezért úgy gondoltam, hogy egy kis rövidített bejegyzésben, csak képekkel fogom illusztrálni, amilyen körmeim voltak, vagy lesznek.. :)
Van saját kép és van WeHeartIt-es kép is, ugyan is, amint említettem nem fényképeztem le az összeset.. :)

*Ja és természetes OMBRE körmeim is voltak már, videót is készítettem az elkészítéséről, csak nem teljesen emlékszem, hogy hova mentettem őket... Úgyhogy amint meglesznek, külön bejegyzésben olvashattok róla.! :)
**És bajszos körmökből is olyan cukit csináltam magamnak, de természetesen azt a képet sem találom.... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése