2012. október 7., vasárnap

Clean & Clear ~ termékteszt*

Már elég régóta készülök, hogy ezzel a termékkel kapcsolatosan leírjam az észrevételeimet :)
A termék a Clean & Clear Advantage Fast Action, amivel én személy szerint nem vagyok megelégedve..

Előszöris!
Leszögezném, hogy senkinek sem egyforma a bőre, lehet, hogy egy termék nekem tökéletesen beválik, míg másnak csak még rosszabb lesz tőle a bőre, vagy éppen fordítva. Ezek a saját tapasztalataim, útmutatásnak, tanácsnak szánom, de nem biztos, hogyha te kipróbálod, te is ezeket fogod tapasztalni..

A termékről:
Elég sokszor nekiálltam, hogy akkor most nap-mint-nap, de mindig ugyanazt tapasztaltam.. Hogy csak még pattanásosabb lesz tőle a bőröm..
Hallottam már olyanról, akinek teljesen bevált, én nem ezek közé tartozom ezekszerint.. :D
Ha te is kipróbáltad már, írd le tapasztalataidat :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése