2012. október 14., vasárnap

PERSONAL*

Újra itt! :)
Ez a cikksorozat a személyes gondolataimról, napjaimról, izlésemről... fog szólni! :)
Egy különlegessel kezdünk, ugyanis nem régen töltöttem be a 15-öt és anyukáméktól portfólió fotózást kaptam születésnapomra!
Nagyon örültem ennek az ajándéknak, ugyanis tényleg szeretnék "a modellkedéssel foglalkozni" és ez az első alapköve, hogy elkezdhessem.
A fotózásra most pénteken került sor, nagyon izgatott voltam, a barátnőm és anyukám elkísértek :)
Egy bőröndnyi ruhával mentem, de még ez is kevésnek bizonyult..

A sminkkel kezdtünk, erős szemöldököt, gyengéd, de füstös szemeket, és hatlmas piros ajkakat kaptam! :) Ezután bele kellett bújnom a ruháimba, és eldöntötték, hogy ez jó-e avagy sem, majd végül a hajamat vasalták ki. :)
Ezután mutattak pár alapvetőbb mozdulatot, hogy mégis hogyan mozogjak a kamera előtt.
Nagyon élveztem az egészet, remélem még sok-sok ilyenben lesz részem. :) Bővebb infókért írj.! :)

Sajnos vagy nem sajnos, nem teljesen lettünk készen, ezért jövő hétpénteken (okt. 19.) is vissza kell mennem és befejezzük a fotósorozatot. :)

A képeket Mohácsi Gábor készítette.

Retusált képből még egy darab sincs, de itt egy ízelítő kép (A cikksorozat képén kívül)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése