2012. október 7., vasárnap

Vásárlás összefoglaló* ~ 09*

És akkor most ismét úgy kezdeném az összefoglalót, hogy az árak nem biztos, hogy pontosak, mert már pl. a sortokat elég régen vettem, nem teljesen emlékszem..:)
De attól függetlenül megosztom veletek, mire és mennyiért csaptam le, hátha még ti is összefuttok egy-egy nektek tetsző darabbal :)

1. Union jack-es póló
Az idei nyár egyik legnagyobb őrülete a Union jack -es és USA zászlós mintázatú ruhák voltak, minden mennyiségben. Az USA-s szerintem már túl elcsépelt volt, sőt aki ilyen pólót, ilyen cicanadrággal vett fel, hát khm.. A lényeg, hogy ezt a topot még május körül vettem az Ázsia centerben. Hossza elég ahhoz, hogy a merészebb, nálam sezbb lábú lányok, leggingsel is felvegyék :)
Az ára : 2800 forint.


2. Rihannás póló
Rihanna fanok figyelmébe ajánlanám az Invázót, ugyanis vagy 3 féle Riris pólót lehet kapni :) Nekem ez tetszett a legjobban és eszméletlen olcsón, 1200 forintért jutottam hozzá :)

3. Kalapok
Az első, párduc mintás sapit a Tally-ban vettem 1900 forintért, hátul állítható, tehát minden fejméretre tökéletes :D Amint megláttam egyből Snooki jutott eszembe és hogy ezt meg kell vennem :D
Májusban volt az osztálykirándulásunk, ahova mindneképp akartam egy kalapot, és a H&M-ben találtam is egy olyat ami tényleg tetszett :) Az árára nem emlékszem pontosan, de 2000 forint körül volt azthiszem :)



4. H&M-es ruha
Az előző összefoglalóban írtam egy rózsaszín zakórol, ami mellett volt egy kép. Na ez az a ruha :)
H&M-ben kapható, volt feketében is, az áráról fogalmam sincs, de emlékszem, hogy olcsó volt :))


5. Bershkás asszimetrikus szoknya
Imádom. Beleszerettem amint megláttam. Volt feketében, rózsaszínben, olyat akartam volna, de nem volt a méretemben és ugye kékben. Felül sötétebb színű gumival, hátul hosszíttott fazonnal. Az ára azthiszem 3000 forint körül volt. :)

 

6. Fehér cipő
Menő Auchanos :DDD A lényeg, hogy akartam egy olyat, amit bárhova felvehetek, nembaj ha koszos lesz, vagy szakadt, bármi. namost az auchanban 2000 forint körül lehett ilyet venni, és mivel fehér, annyit fehérítőzhetem, amennyit akarom :DD


7. Kék training sort
Gondolom nektek is ismerős az aszitu, mikor osztálytáborban csak egy sort van rajtad és hát kényelmes kell hogy legyen, ha épp rohangálni kéne.. :D
A Tally-ban 2000 forintért volt mindenféle színű, a legkisebb méretektől (köszönöm Istenem!) a legnagyobbakig :)



8. Fehér sort
Az utolsó ruhadarab erre a napra :)
Egyszerű fehér farmersort, Tally-ból vmi 4-5 ezer körül vettem :)
Hasonló, mint ebben az összefoglalóban, a kék sort :)


Ennyi lenne, puszi mindenkinek. :)
Ritcii*. xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése