2013. február 1., péntek

Ombre nails*

Körülbelül fél éve csináltam meg magamnak ezt a körmöt, akkor le is fényképeztem, hogy 'na majd felrakom PBX-re'. És ezzel a lendülettel olyan helyre mentettem el, ahol persze hogy nem találtam meg...

Most, hogy átnéztem minden képemet szép tűzetesen, megtaláltam, úgyhogy most így kicsit megkésve, de megmutatom nektek :)


Hozzávalók:
- 2 db különböző színű körömlakk
- vmi lap (én ezt az átlátszó laprendszerező tartó cuccot választottam, foggalmam sincs mi a neve:$), amelyre ráöntheted a körömlakkod
- egy pici szivacs
- fedőlakk


Elkészítés:

- először is, felkened az alap lakkot, úgy, hogy mindnehol jól, teljesen befedje a körmödet
- ezután kicsöppentesz egy cseppet a lapodra, és a szivacsot belenyomod
- szép lassan kisebb pöttyökben odanyomod a körmödre a szivacsot, és addig fokozod a színét, míg eléred a kívánt színt
- ezután nincs más dolgod, mint megvárod, hogy megszáradjon és lekened fedőlakkal! :)

Véleményeket hozzászólásban várok!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése