2013. február 21., csütörtök

Smink Beyoncé módra.! :)

Az előző két smink..módra cikk, merészebbre, színesebbre sikerült, mint a mostani.
Személyszerint imádom Beyoncét, a stílusát, a karrierjét, azt hogy egy egész estés koncertet 10centis magassarkúban nyom végig és ekközben mosolyog, vidám és énekel. De még hogy...
Idén ő kapta a megtiszteltetést, hogy Destiny's Child-os triójával felléphessen a Superbowl félidei showjában. Ha belegondolunk elég nagy szó ez..!
Szóval imádom ezt a nőt, ezért most az ő sminkjét fogjuk elemezni :)

Egy régebbi fotósorozatából vettem ezt a képet, de annyira megtetszett, ahogy a natúr szájjal kombinálják a füstös sötétlila-fekete szemeket, hogy egyértelműen ezt a képet választottam a mostani "alanyunknak".
Száj: Mint már említettem, ez a natúr, azaz nude száj eszméletlenül néz ki és a mostani trendnek tökéletesen megfelel. Én ezt a MAC rúzst ajánlanám, bár tudom, milyen árai vannak, de rengeteg helyen ajánlottam már, hogy megéri az árát.
Szem: A füstös szemek véleményem szerint minden színben jól néznek ki. Ez a sötétlilás-feketés kombó (CATRICE márkájú szemhéj púderből ezt a két félét megveszed, a siker borítékolva van) igazán jól mutat a nude rúzzsal és arccal. Hozzátenném, hogy mint látjuk, a képn Bee "nem visel" arcpirosítpót, sem bronzosítót. Ez a szem ígyis eléggé hatásos.
Körmök: Pici, ovális, narancssárgás-pirosas színű. Az OPI körömlakkok világszerte híresek, és természetesen ebben a színben is elérhetőek.. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése