2013. május 26., vasárnap

Hurts love!


Nem olyan régen, egész pontosan március 23-án, mikor SP-nél voltam fotózáson, a munka közben a rengeteg jó zene között a Hurts is felcsendült.
Előtte is hallottam egy-két számukat, de soha nem ültem le, hogy meghallgassam az egész albumot. Mikor végre rászántam magam, hogy egy egész Hurts lejátszási listát meghallgassak, egyből szerelmeim lettek!

A második nagy lemez az 'Exile' nevet viseli, rengeteg kedvencem van róla. A legújabb szám, melyhez klip is készült, a 'Blind'. Személyes kedvencem a 'Mercy' és a 'Guilt'.
A lemezen főként szomorú, lassú számok vannak, de a szöveg, a hangzás és úgy az egész hihetetlen, Én imádom !

Idén a Volt fesztiválra látogatnak ki, Június 4-ei fellépők lesznek. Annyira sajnálom, hogy nem 6-ára jönnek, mert akkor őket is megtudnám lesni a névnapi ajándékomként kapot Június 6-ai fesztiváljegyekkel !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése