2013. július 15., hétfő

Öltözz a rúzsodhoz! ~ Part 1


Úgy gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki imádja a rúzsokat.
Bár véleményem szerint én eléggé anyagias vagyok e téren, nem hiszem, hogy egy 3ezer forintos annyival tovább tartana, mint a hónap végén leértékelt 4-500 forintos..
A 'Dm' drogériákban, - általában az Alverde púltok közelében - állandóan van egy olyan készlet, amelyek nem a legfrissebek, de többségük még tökéletes állapotban van. Mindenféle sminktermék megtalálható a polcon, rúzstól kezdve, a szemceruzán át, a körömlakkokig, bármi. Imádom. Bár tény, hogy van olyan termék, melyet már kinyitottak, kipróbáltak, esetleg el is van törve, de én mindig találok egy-két gyöngyszemet. Mivel már nem a legújabb kollekciók darabjai, ezért az eredeti áruk töredékéért juthatsz hozzá. Legközelebb érdemes lesz kutatni!

Mivel -amint az előbb említettem- imádom a rúzsokat, ezért nem egy fajta szín található meg a sminkes fiókomban. Van amelyet egy egyszerű napon is feldobok, mivel éppen megy a körömlakkomhoz, vagy a ruhámhoz, de természetesen nekem is vannak olyan drabjaim, amiket csak neves eseménykor kenek magamra.

A cikkben egy 'új fajta' megoldást kínálok a 'mit vegyek fel ma?'-tragédiákra, amiben nyugi, rengeteg lány szenved..
Minden rúzs színhez két fajta összeállítás kerül, egy -melyben a ruha színe egyezik meg a rúzs árnyalatával- és egy -melyben a kiegészítők színe egyező a rúzséval-. Így tervezem, most a cikk első felében a megegyező ruha színes megoldást nézzük! :)
Természetesen vannak színek, melyek utcára talán extravagánsak, de igyekeztem azokat az árnyalatokat összeszedni, melyek egy vidámabb napodon működnének is! :)












Véleményeket kommentben várom!
xoxo Ritcii*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése