2013. augusztus 8., csütörtök

Beyoncé újabb, nőies rövid haja

Engem is sokkolt a hír, miszerint Mrs Carter gyönyörű hosszú göndör haját levágatta...
Első pillantásra, instagram képein bevallom őszintén, szörnyűnek találtam.. Amint egyre több képet meglátok róla, kezdem elfogadni és megszokni, de szerintem nem volt jó döntés.
Az 'okot' egyenlőre nem tudni, lehet hogy Bee csak változtatásra vágyott, mindenesetre nekem nagyon fog hiányozni, hogy a koncerteken, klipekben nem lesz az a hosszú göndör haj, amelyet tánc közben 'ide-oda dobálgat. Amennyire imádom a nőt, amilyen gyönyörűnek és csodálatosnak látom, még így is tetszik, de véleményem szerint ez a haj öregíti. A színe már csak egy plusz, ami dob a dolgon..
A ti véleményeitekre is kíváncsi vagyok!


 


xoxo Ritcii*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése