2014. február 21., péntek

Féléves összegzés. Sztárok, sztorik, divat, életmód*

Sok ideje tervezem, hogy visszatérek, de egyszerűen túl nagy munkának találtam ezt a félévnyi kihagyást bepótolandó cikk megírását.
Nem tudtam egyszerűen leülni, és mindnet bepótolni. Annyi történés volt.
Igyekszem minél jobban összegezni a történéseket, amelyeket már valószínűleg amúgy is tudtok.

Az én leglesújtóbb 'sztárpletykám' amit még a mai napig nem vagyok hajlandó - és nem is akarok és nem is tervezek és nem is fogok és ahj...- elfogadni, az Miranda Kerr és Orlando Bloom szakítása...
Nekem ez egy hatalmas 'fájdalom'.. Mindig is ők voltak az álompár számomra, a csoda, a mintakép, az, amilyen kapcsolatot én is akartam. Egyszerűen hibátlan mindkét ember (külső megítélői szempontból) hihetetlen jól mutattak együtt, volt egy csodálatos, iszonyat édes közös gyerekük és tessék...
Ehhez kapcsolódik a következő hír is, hogy Miranda Kerrt leváltották a Mango arca pozícióról. Esküszöm csak azért jártam 3265453x annyit ebbe a boltba, mert minden plakáton, képen a kedvenc modellemet láthattam. Az az egy év, amíg Miranda reklámozta a Mango termékeit, hatalmasat dobott az egyébként is fantasztikus karrierjén. Sokan azt mondják, hogy kicsit most kizökkent, de legutóbbii 'Elle' magazinos szereplése nem erről tanúskodik..










 Ezen kívül rengeteg zenész elődrukkolt új albumával, új klipjeivel, új turnékkal.
Közülük tippeljetek kiket emelek ki.. :D
Eminem visszítért új albumával, a Marshall Mathers LP 2 -val, amiből nekem természetesen a deluxe verzió van meg:$ Most éppen a 'Raptour' koncertsorozatán szerepel, hatalmas sikerrel.. egyszer akkor is látom majd élőben!
Beyoncé is sikereket ért el új visszatérő lemezével, melyről a Bow Down Bitches szám, amelyet biztosan már ismer mindenki :) Ezek mellett ismét parfüm illatokat keverget, nemsokára több hír:)

A magyar modelleket nem unja senki*
Újabb és újabb magyar nevekre lehetünk figyelmesek a divat világában.
Természetesen Palvin Barbi is rengeteg sok mindent alkotott, ahogyan Axente Vanessza és a többiek is. Cikkben foglalom össze, remélhetőleg:)

Divat, életmód tőlem nektek*
Már lassan egy fél éve ugyanaz a szépségápolási rutinom.
Ez értendő a haj és a bőr témára is. Igyekszem egy külön cikkben minden tippemet megosztani veletek! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése