2014. július 12., szombat

A nagy mese..


Nyilván a 16 éves fejemmel nem világi bölcsességeket készülök átadni, de van amit már én is tapasztaltam, átéltem, és kész vagyok 'átadni'.
Mint minden képemen, videómon láthatjátok igen sovány vagyok. Genetikailag vagyok ilyen, szeretnék tenni ellene, de nem tudok. A modellszakmában is még túl vékonynak számítok. Gyűlölöm..
Vagyis gyűlöltem. Igazából most is utálom, hogy nem olyan alakom van, hogy áh leveszek a boltban a fogasról egy ruhát és tuti jó lesz, de kezdek vele megbékélni.


Mióta 1 éves stabil, hibátlan, boldog kapcsolatban élhetek életem szerelmével, azóta minden megváltozott.. Igen a szerelem jobbá tett mindnet!
Most nyilván kinevettek, hogy lehozom a szokásos szerelmi klisét, de velem tényleg ez történt. Belépett a szőke herceg (esetemben sötétbarna!) fehér lovon, és megváltoztatta az életemet.


Mellette szebbnek látom magamat, nem érdekel annyira mit gondolnak mások, nem érdekel az, mennyi hibát követtem el, hanem csak az számít mennyi út, lehetőség, cél áll még előttem.
Igen egyszer szeretnék majd egy gyönyörű családot, stabil állást, hatalmas modellkarriert. Szeretném ha a blogomat is többen ismernék.. De nem lehetek nagyravágyó és a kis dolgokat is meg kell becsülnöm! Ahogy mindnekinek!!

Mióta van mellettem valaki, új életstílusom és talán életcélom is lett. A boldogság.
Aki személyesen is ismer tudja, mennyit jelent nekem Viktor, hogy mit köszönhetek neki, hogy milyen voltam előtte és milyen vagyok most..


Szóval a lényeg az, hogy az életem megváltozott.
Kezdem megismerni önmagam, tisztában lenni a céljaimmal és talán ha nem is mindig sikerül, de igyekszem érett, felelősségtudatos döntéseket hozni.


Ezzel a bejegyzésemmel tényleg csak arra szeretnék sarkallni mindnekit, hoyg lássa meg az élet naposabb oldalát. Barátkozzon meg a tükörképével és ismerje meg önmagát.
Nem mindenkinek adatik meg az a szerencse, ami nekem, hogy ilyen párja lehet az életben, ezt tudom. Viszont azzal is tisztában vagyok, hogy akinek nincs egy stabil kapcsolat az életében, annak talán több igaz barátja van, esetleg több ismerőse, nagyobb céljai, álmai, lehetőségei.
Ismerkedjünk azzal amink van, örüljünk neki. Ismerjük fel a lehetőségeinket és apránként haladjunk céljaink felé. :)

xoxo Ritcii*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése