2014. július 30., szerda

Espadrilles*


Végre eljutottam odáig, hogy elég képi anyagot begyűjtsek a cikkemhez!

Az új sikercuccról az 'espadrilles'- nevezetű cipőről következzék egy cikk, tőlem nektek.

Először is a fogalom tisztázása.
A háncstalpú cipők mindig is porondon voltak, de az utóbbi években inkább magassarkú, telitalpú cipők esetén. Az év újdonságának számító balerinacipőszerű kényelmes kis topánka azonban már nem először robban be a divatba.
A csíkos és különböző motívumokkal díszített tervezői darabok híresek az interneten, ám az utcán megfigyelhetjük az egyszerűbb, fast fashion márkák kínálatát is.
Én egy H&M -es darabbal büszkélkedhetem, imádom mert nagyon kényelmes, ám a hátulján a gumi kezd kinyúlni, így néha lecsúszik sajnos a talpamra... de attól még imádom!




*WARNING! Én bátran viseltem a kisebb esős napokon is, ám egyik barátnőm mesélte, hogy az ő cipője használhatatlanná vált a nagyobb zuhéknak köszönhetően.. Sajnos könnyedén felszívja a vizet, és egyhamar nem is szárad ki a talpa.. Inkább jó idő esetén ajánlatos :)

xoxo Ritciii*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése